Løbende forsøger men stadig henhører under dine forretningsmæssige mål?

Er du hele tiden prøver i håb om at tjene indkomstniveauet du ønsker fra din Internet business aktiviteter? Modløshed begynder at krybe ind i din tankegang? De fleste mennesker holde på at forsøge i håb om en dag lykkes. Dog plejer du lykkes medmindre du tage disse to vigtige faktorer.

Den første faktor er “holder på at forsøge”. Nogle mennesker gør det samme igen og igen og aldrig lære af erfaringerne. Det er ligesom hele tiden kører ind i en mur i håb om at i sidste ende bryde igennem. Alternativt, de hele tiden optages nye affiliate programmer eller netværk marketing selskaber i troen på, at dette er den magi til at bringe dem rigdomme. Dog afsætte de aldrig nok indsats eller opmærksomhed på enhver ét program til at lykkes i det.

Den anden faktor er, “håber”. For nogle mennesker har de næsten en blind tro, at det vil lykkes. Endnu, de ikke forstår, hvad der er involveret i at være en succes. Det er næsten som om de forventer at en dag omstændigheder vil ændre og ordrer vil flyde i rigt sammen med overskud.

For mig, er nøglen til “forsøger indtil jeg lykkes” baseret på prøvning og sporing. Det er som en cirkulær proces hvorved en idé er implementeret, resultaterne er sporet og derefter evalueres, idéen er raffineret eller ændret baseret på hvad har lært, og processen starter forfra igen.

Hvis du ikke er tjener, hvad du ønsker fra din virksomhed, har du intet at tabe ved at anvende dette begreb. Først se på hvad du gør for at fremme din forretning. Bruger du den samme reklame du har altid brugt? Kender du, hvis det er i orden? Teste en ny overskrift og sporer resultaterne. Teste et nyt tilbud og se hvad der sker med dit salg.

Kun test én ting ad gangen, således at du ved, hvad der forårsager ændringer i dine resultater. Når du har en god udfører annonce, bruge det som dit benchmark, som alle fremtidige tests er målt.

Det samme koncept kan anvendes på alle dine processer og procedurer inden for din virksomhed. Foretage nogle ændringer og teste, om de gør det muligt at udføre mere effektivt og mere tid til at gøre de virkelig vigtige aktiviteter, der genererer indtægter.

Nu lad os se på den anden faktor, “håber”. Jeg læste engang, at geni er 1% inspiration og 99 procent transpiration. Det samme kan siges om succes. 1 procent er ved fastsættelsen af mål og 99 procent arbejder hårdt for at opnå den. Succes bare ske ikke, det er lavet af vedholdende indsats og konstant læring.

Håber helt sikkert hjælper til at opretholde den indsats, der kræves til at lykkes, men håber uden indsats er spildt. Succes er baseret på mange små sejre, som i sidste ende føre til den store gevinst. Denne forståelse af hvad succes er virkelig hjælper læsefærdighed gøre hvad der skal gøres.

Det anvendes til virksomhed gennem mål indstilling og planlægning. Du angiver dit mål og derefter finde ud af, hvad du skal gøre for at opnå det. Mest succesfulde virksomheder udnytte budgetter og forretningsplaner som en formaliseret proces kortlægning af hvad der kræves for at opnå de mål de har sat.

De derefter måler deres resultater mod disse planer, således at de ved, hvor godt de gør. Dette sætter dem i stand til at finjustere deres planer om at tage hensyn til nye ting de har lært om deres markedsplads og business. Det sætter også at træffe korrigerende foranstaltninger, før det er for sent.

For at få den succes, du ønsker i din virksomhed, Planlæg hvordan du skal opnå det. Afprøve ideer du har og sporer resultaterne. Bruge den viden til at forbedre alle aspekter af din virksomhed. Åbne til læringsmuligheder, således at du kan tilpasse og ændre din tilgang, som omstændighederne ændrer.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *